swagandcrazy

Alla inlägg den 15 september 2012

Av swagandcrazy - 15 september 2012 19:13

Tjena tjena! Har precis ätit nu. Min kusin och farbror är här på besök till imorrn. Min farbror ska på fest och vi ska ta hand om Edvin (en av mina kusiner) under kvällen.Tänkte bara uppdatera.

Jag tänkte börja skriva "Dagens outfit". Där berättar jag om vad jag har för kläder på mig den dagen.    


Dagens outfit:

Lila 86-tröja från BIKBOK.

Grå mjukisbyxor (NYC) från BIKBOK.

Hejdå!   

Puss o kram Miranda  

Av swagandcrazy - 15 september 2012 13:59

Hejhej! Igår årdnade jag, Mathilda och Matilda en överrasknings fest (med övernattning) åt Rebecka, som nyss fyllt år. Det var sjukt roligt. Vi bakade en kanintårta åt henne! Den blev supersöt.    Vi åt grekisk sallad med nybakat bröd och vitlökssås till middag. Efter det åt vi tårta och lite senare dillchips med dipp. Sen gick vi ut i pyjamas och tog knasiga och fina kort!   Efter det så åt vi lite mer chips med dipp och snacka tills vi blev trötta.. Jag blev ju som vanligt trött fortast, och somnade därmed fortast.   Har tyvärr inga kort på detta men ska försöka hitta något kort på tårtan iallafall.


Idag har jag mest pluggat.. Sjukt mkt läxor nu, typ soläxa, noläxa, engelskaläxa, matteläxa och svenskaläxa...   

Kommer typ dö. 

Idag skulle vi ha haft match på fotbollen men vi fick lämna WO, för vi var för få.

Ha det så bra nu!  

Puss o kram Miranda

Presentation

Hejhej! Jag är en tjej på 13 vårar. Jag älskar att vara med kompisar, leva livet, spela fotboll, spela sqash, dansa, teckna och springa. Titta gärna lite på min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards