swagandcrazy

Alla inlägg den 18 september 2012

Av swagandcrazy - 18 september 2012 22:12

Hejhej! Ja, rubriken säger allt.. Har gått
igenom spanskan, engelskan och No:n nu..
Idag var jag tvungen att göra största delen av middan. Det blev mexikans morotsoppa m. baguett. Mamma har så ont i höften att hon har svårt att gå och göra olika saker, så jag fick göra middag.. :/ Den blev faktiskt ganska god.. Till och med Vilma och pappa gilla det. :) Mamma gillar typ allt så man blir nt särskilt förvånad om hon gillar något.. ;) <3
Aja, ska gå och lägga mig nu. <3

Kram Miranda <3

Av swagandcrazy - 18 september 2012 15:39

Dagens outfit:
T-shirt: Hollister
Jeans: Lindex


Sorry att inlägget kom så sent... :/ Det var något konstigt med bilden imorrse. :)


Kram Miranda   


Av swagandcrazy - 18 september 2012 15:27

Sitter nu vig köksbordet o äter macka. Ska snart börja plugga. Har spanska till imorrn o har nt ens börjat öva.. Hah, nu handlar typ bara hela den här bloggen om plugg o läxor... :P
Idag när jag cykla hem från skolan regnade det jätte mkt. Jag var tvungen att byta byxor för att dom var så våta... :) Aja ska plugga nu.. :(

Kram Miranda <3

Av swagandcrazy - 18 september 2012 12:57

Tjatja bloggen! <3 Ska iväg till slöjden nu. Ska börja på något nytt den här gången. Kommer precis från lunchen..
Det var typ mackaroner o skinksås, inte så gott... :/ Vi börjar 10 över så vi har ganska lång rast. För lunchen börjar 10 över 12... :)

Kram Miranda <3

Av swagandcrazy - 18 september 2012 07:36

Hej hej! Sitter vid matbordet o äter frukost. Min frukost idag består av en macka o lite yoghurt m. musli(?).
Dagens outfit kommer snart!

Kram Miranda<3

Presentation

Hejhej! Jag är en tjej på 13 vårar. Jag älskar att vara med kompisar, leva livet, spela fotboll, spela sqash, dansa, teckna och springa. Titta gärna lite på min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards