swagandcrazy

Alla inlägg den 16 september 2012

Av swagandcrazy - 16 september 2012 17:37

Ska iväg på gympa snart. Åker 20 i. Ska bli sjukt kul. Det är Matildas mamma som leder och Matilda följer med. :) Är lite förkyld så kommer ta det ganska lugnt. ;) <3 Ville bara uppdatera lite snabbt...

Kram Miranda <3

Av swagandcrazy - 16 september 2012 16:35

Nu har Nadja gått hem. Hon var här en liten stund.. :) Först spela vi ett jättekonstigt spel som vi sen sluta spela mitt i... ;) Sedan spela vi ett annat spel som ingen av oss fatta något av. :P Efter det gick vi ut o gunga o prata. Sen skulle hon hem... Ok, kanske nt världens roligaste. :) Vilma(min lillasysster) åkte till stan elr Farsta mitt i allt. Ingen aning om vart hon tog vägen.. ;)
Nu ska jag fortsätta plugga :(

Kram Miranda

Av swagandcrazy - 16 september 2012 14:13

Nu har jag ätit pankakor med ost o skinka elr sylt. Olika saker på olika pankakor. ;) Jag tänkte bara uppdatera lite snabbt. Har pluggat svenska nu på morgonen med Matilda. Jag är snart klar med den! :)
Jag o Nadja kanske ska göra något snart, fast hon har nt svarat... <3
Mamma o pappa ska åka iväg o kolla på en visning på en lägenhet. Vi ska nt flytta dit, men de ska typ kolla bara för att se hur andra bor o så. :)
Ska gå o plugga lite mer nu.


Kram Miranda  

Av swagandcrazy - 16 september 2012 10:41

Hejhej! Idag ska jag göra läxor typ hela dan. :( Vi har en svenskaläxa som ska vara inne imorrn o jag har bara gjort helften. Ska över till Matilda snart, vi ska göra den tillsammans. Hade tänkt gå på squashen idag men vaknade med ont i halsen o snuvig så kunde nt gå. Kanske ska åka dit o kolla på, men jag vet nt om jag orkar det :(
Nu ska Krister o Edvin(farbror o kusin) åka tillbaka till Falun.


Dagens outfit!
Svarta mjukisbyxor: HM
Grön t-shirt: GINATRICOT


Kram Miranda   


Ps. Hoppas nt bilden blir på fel håll nu! <3

Presentation

Hejhej! Jag är en tjej på 13 vårar. Jag älskar att vara med kompisar, leva livet, spela fotboll, spela sqash, dansa, teckna och springa. Titta gärna lite på min blogg.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards